Sanna Granstrand Ståhl <33

Hejsan kom på att jag har inte pressenterat mig alltså jag har inte sagt vem jag är precis<33.

Men ahh .
Jag heter Sanna Granstrand Ståhl och Jag är
Tretton år.
Mina familj är ganska liten och mamma,pappa är de ända fast
Min familj räknar ju också med mina marsvin Polly och Candy.
Jag fyller år den 20 December och föddes år 1997 som alla mina vänner på denna bloggen.
Bästa kompisarna förstårninog vilka det är men jag har flera bästisar också.
Hårgärgen är  Blond Och Brun.
Ögonfärgen är Grön Grå och Blå.
Favoritfärgen är Turkos.
Det var lite om mig .
Här är min blogg om ni vill så kan ni gärna kolla in den .
www.blllondie.blogg.se
Ha det bra.
Så Skriver Så Snabbt Som Jag Kan :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0