2011-04-20 11:48

hejhej , ehm jadu idag ska jag inte göra någonting kanske packar lite senare ikväll ska iväg helgen te min stuga som ligger 17 mil här ifrån växjö o jag kommer inte har internet så kommer ej kunna blogga o de suger ju ! men kanske kunna blogga via mobben vi får se om jag har täckning där brukar inte ha det där :(
men jag får försöka blogga ändå eller så gör jag de på söndag kväll eller nått ^^
i mån blire att vara med fia och fredag med :P de kommer bli  fett kul saknar min PLUZZE !!
ska hoppa i duschen snart ;)
ehm kanske ändrar på vad jag ska göra idag , kanske träffar en smurf ! :P eller köper jag en jacka :P
aja mer kommer imån innan jag ska iväg te fia

PUSS & HEJJ !! //


hihi gjorde en , ni gjorde ju de . puss puss ! :P


PS. PÅ FREDAG FÅR JAG MIN DRESSS :* ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0